תאריך | סטטוס | מניה | כניסה/מחיר ממוצע | נוכחי/יציאה | רווח |
---|---|---|---|---|---|
21.04.2022 | פתוח | PERI | 24.36 | 21.11 | -13.34% |
פריון נטוורק היא חברת טכנולוגיה המספקת שירותי פרסום דיגיטלי למותגים ואתרים. החברה שייכת למגזר ה "א ד -טק" טכנולוגיית פרסום. חברות בתחום זה נחשבות למתווכות בין אתרי התוכן ורשתות הסושיאל, אל המותגים אותם הן מפרסמות.
מטרה עיקרית היא למקסם את כל הכסף שהמפרסם משקיע בפרסום דיגיטלי, או לבצע מוניטיזציה במקומות בהם יש טראפיק גבוה.
מוניטיזציה = ניצול פעילותם של נכסים דיגיטליים אתר, אפליקציה, משחק וכו'. בכדי להפיק הכנסה כספית.
החברה פועלת במספר חטיבות
• אנדרטון:
חטיבה זו שנרכשה תמורת 180 מיליון דולר, היא חטיבת הפרסום הדיגיטלי של פריון, מספקת מגוון פתרונות פרסום, בפלטפורמות שונות.
• קוד-פיול:
מבצעת מוניטיזציה במנועי חיפוש באמצעות מודעות פרסום, מתמחה במיקסום רווחים.
• מאק -מי -ריץ':
מתמחה בפרסום בסושיאל, תוך שיתוף פעולה עם סנאפצ'אט, טוויטר, פייסבוק ואינסטגרם.
• סמייל-בוקס:
נרכשה תמורת 32 מיליון דולר. מספקת אפליקציה לבניית מצגות ואלבומים דיגיטליים. וכן הנפשה של צילומים.
על פי החברה, לשים מודעת Banner באתר זה כבר ממש לא עובד. היום בחלק הדיגיטלי של תעשיית הפרסום יש צורך בשימוש רב-צדדי, מתוחכם, אשר כל הזמן מתאים עצמו למגמות הנבנות סביב האופנות והכלים הצצים. זה מה שמנסה, פריון נטוורק לעשות ולתת ללקוחותיה החברות המפרסמות – דרך למקסם את החשיפה.
החברה מעידה על עצמה כחברת טכנולוגיה חדשנית בתחום הפרסום הדיגיטלי. פועלת בשלושת עמודי התווך של הפרסום:מודעות חיפוש, רשתות חברתיות , Connected TV
שווי שוק פוטנציאלי גלובלי – 300 מיליארד +.לטענת פריון יש לה חפיר בתחום, מכיוון שהיא עובדת עם בינה מלאכותית, ולימוד מכונה בשם Capture and Convince בכדי לספק פרסום ותוכן אופטימליים. הטכנולוגיה של החברה אמורה ללכוד את מלוא תשומת הלב של הלקוח, ולשכנע אותו להיכנס למודעה.
הלקוח עובר במשפך קנייני שמספק תוכן מתואם בלייב. הבינה המלאכותית לומדת את תגובות הקהל אל המודעה, מתי הלקוח מגיב לגירוי, ונותנת לו ציון קנייני מודד את ההתקדמות מצפייה במודעה לפעולה לחברה הוכחות שמשתמשים חדשים מבלים בממוצע כ – 6 דקות באתרים המפורסמים, כי המודעה מותאמת לתחומי העניין שלהם. דבר זה מגדיל את הכנסות המותג.
לפרטים נוספים, נא ללחוץ כאן.
גילוי נאות
האמור בסקירה הינו למטרת אינפורמציה בלבד ומובא כחומר רקע בלבד. אין לראות בסקירה זו ובמידע ו/או הניתוח הכלולים בה הצעה או ייעוץ לרכישה ו/או מכירה ו/או החזקה של ניירות ערך ו/או נכסים פיננסים כלשהם או המלצה להשקעה באפיקים ספציפיים כלשהם.
הניתוח בסקירה זו נעשה בהתבסס על מידע אשר פורסם ו/או היה נגיש לכלל הציבור ומידע אחר, לרבות מידע שנאסף ונערך על ידי עורכי הסקירה ומידע הנובע ממקורות אחרים, הנחזה כמידע מהימן, וזאת, מבלי שעורכי הסקירה ו/או החברה ביצעו בדיקות עצמאיות לשם בירור מהימנותו.
סקירה זו אינה מהווה אסמכתא ו/או אישור כלשהם למהימנות ולנכונות המידע האמור.
האמור לעיל אינו מתיימר להכיל את כל המידע הדרוש למשקיע זה או אחר. הדעות והתחזיות האמורות לעיל, עשויות להשתנות ללא כל מתן הודעה נוספת.
לפיכך, האמור לעיל אינו מהווה בשום צורה שהיא תחליף לייעוץ השקעות המתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל אדם.
עורכי הסקירה, לא יהיו אחראים בכל צורה שהיא לנזק ו/או הפסד שיגרם מהסתמכות על האמור לעיל, אם ייגרמו. עורכי הסקירה מחזיקים או עשויים להחזיק, מעת לעת, במישרין ו/או בעקיפין בניירות ערך או נכסים פיננסיים הקשורים לסקירה זו. כל הזכויות בסקירה זו שייכות לצוות אופטימיסט והעברת חלקים מתוך הסקירה לאחרים, שימוש בהם או פרסומים בכל דרך שהיא, ללא קבלת אישור מראש ובכתב ממכין הסקירה וללא ציון הערה זו בגוף הטקסט, במקום הבולט לעין, הנה אסורה, אם לא צוין אחרת.